Burmistrz Dobrzan uprzejmie informuje, że zbierane są wnioski na demontaż i odbiór wyrobów zawierających azbest w ramach programu realizowanego przez WFOŚiGW w Szczecinie. Program obejmuje usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest na obiektach, których właścicielami są osoby fizyczne, jednostki sektora finansów publicznych, kościoły i związki wyznaniowe oraz wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe.
Można ubiegać się o dofinansowanie:
Wysokość dofinansowania uzależniona jest od aktualnej sytuacji finansowej WFOŚiGW oraz wysokości środków przeznaczonych na dofinansowanie Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
W związku z planowanym przystąpieniem Gminy Dobrzany do programu realizowanego przez WFOŚiGW w Szczecinie, prosimy osoby zainteresowane uzyskaniem dofinansowania na realizację przedsięwzięć związanych z usuwaniem azbestu i wyrobów zawierających azbest o złożenie wniosku w Urzędzie Miejskim w Dobrzanach, ul. Staszica 1, 73-130 Dobrzany w sekretariacie lub drogą elektroniczną na adres mailowy – sekretariat@dobrzany.pl maksymalnie do dnia 20 maja 2022 roku.
Wnioski są dostępne w tutejszym Urzędzie lub na stronie internetowej www.dobrzany.pl.
Szczegółowe warunki dotyczące dofinansowania ww. zadania można uzyskać pod
nr tel. 915620201 wew. 27.
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych
Urząd Miejski w Dobrzanach
ul. Staszica 1
73-130 Dobrzany
tel +48 91 562 02 01
fax +48 91 562 02 04
NIP: 854-10-01-469
REGON: 000529798
Nr rachunku:
96102048670000110200078881